23948sdkhjf

Facebook-kampagne skal styrke Q8 i kampen om conveniencekunderne

Kæden bruger den internationale picnicdag til at brande sit nye udvalg af to-go-food samt en ny indpakning af maden.
Q8 starter nu en Facebook-kampagne, hvor kædens knap 36.000 følgere i Danmark skal udpege de smukkeste natursteder til en picnictur i landet. Anledningen er den internationale picnicdag, som fejres over hele verden og finder sted lørdag den 18. juni.

Facebook-følgerne deltager i en konkurrence i en konkurrence om en picnickurv hos deres lokale Q8-servicestation, når de uploader et billede.

- Vi oplever en stigende efterspørgsel på måltider af høj kvalitet. Derfor har vi udvidet vores madsortiment til at omfatte endnu flere sunde snacks, kvalitetskaffe fra Starbucks og fuldkornssandwich i en ny indpakning, der er let at tage med på farten. På den måde forsøger vi at være en hjælpende hånd på vejen for folk, der er på vej ud i det danske sommervejr, siger Jytte Wolff-Sneedorff, kommunikationschef hos Q8.
Læs mere om: Q8
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.096